Monday, May 16, 2016

22 MEI 2016 (AHAD)

10.00 pagi : Majlis Pelancaran & Resepsi 'Keluarga Bahagia TTB : Perkahwinan Perdana Tahun 2016' 

a) Parlimen Kuala Terengganu & Kuala Nerus oleh YAB Haji Ahmad Razif bin Abd Rahman, Menteri Besar Terengganu di Dewan Besar, Wisma Darul Iman, Kuala Terengganu.

b) Parlimen Hulu Terengganu oleh YB Dato' Haji Rozi bin Haji Mamat, Pengerusi Jawatankuasa Belia & Sukan dan Sumber Manusia Negeri di Dewan Akademi Binaan Malaysia, Hulu Terengganu.

c) Parlimen Marang oleh YB Encik A.Latiff bin Awang, Pengerusi Jawatankuasa Transformasi Kerajaan, Komunikasi dan Multimedia Negeri di Dewan Majlis Daerah Marang, Kampung Paya, Marang.

d) Parlimen Setiu oleh YB Dato' Haji Mohd Jidin bin Shafee, Pengerusi Jawatankuasa Pelancongan dan Kebudayaan Negeri di Dewan Majlis Daerah Setiu, Sungai Tarom, Setiu

e) Parlimen Besut oleh YB Dato' Haji Muhammad Pehimi bin Yusof, Pengerusi Jawatankuasa Kesihatan, Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat Negeri di Pekerangan Masjid Hadhari, Bandar Jertih, Besut.

f) Parlimen Kemaman oleh YB Dato' Seri Haji Ahmad Shabery bin Cheek, Menteri Pertanian dan Indutri Asas Tani di Padang Astaka, Kemaman

g) Parlimen Dungun oleh YB Encik Roslee bin Daud, Pengerusi Jawatankuasa Kemajuan Luar Bandar, Usahawan, Koperasi dan Kepenggunaan Negeri di Arena Merdeka, Dungun.

**************

Karnival Pendidikan TTB - Sifar Keciciran Ke IPT 2016
anjuran Yayasan Terengganu
8.00 pagi hingga 4.00 petang
di Dewan Terbuka MAIDAM,
Kompleks Pentadbiran Islam,
Jalan Sultan Omar, Kuala Terengganu

***************

Sambutan Hari Muzium Antarabngsa
Peringkat Negeri Terengganu 2016
9.00 pagi hingga 5.00 petang
di Muzium Negeri Terengganu
semua dijemput hadir


***************