Monday, June 1, 2015

13 JUN 2015 (SABTU)

8.00 pagi : Majlis Perasmian Pelancaran Program Sifar Sampah (3R) Dan Penyerahan Tong Sampah Di Kampung Teluk Ketapang anjuran Majlis Bandaraya Kuala Terengganu (MBKT) di Balairaya Kampung Teluk Ketapang, Kuala Nerus, Kuala Terengganu

8.00 pagi : YB Dato' Haji Rozi bin Mamat, Pengerusi Jawatankuasa Belia, Sukan dan Sumber Manusia Negeri ke Program Gotong Royong "KKLW Community Social Responsibility" (KCSR) anjuran Kementerian Kemajuan Luar Bandar (KKLW) dengan kerjasama KETENGAH dan Penduduk Kg. Pasir Dula dan Kg. Basong di Kg. Pasir Dula dan Kg. Basong, Hulu Terengganu.

2.00 petang : YB Dato' Haji Mohd Jidin bin Shafee, Pengerusi Jawatankuasa Pelancongan dan Kebudayaan Negeri ke Majlis Perasmian Penutup dan Penyampaian Hadiah Pameran dan Pertandingan Bonsai Terbuka Negeri Terengganu anjuran Persatuan Peminat Seni Bonsai Terengganu di Kompleks Paya Bunga Square, Kuala Terengganu

5.00 petang : YB Dato' Haji Rozi bin Mamat, Pengerusi Jawatankuasa Belia, Sukan dan Sumber Manusia Negeri ke Majlis Perasmian Kejohanan dan Perasmian Trek Arena Berbasikal Dungun bersempena Kejohanan Berbasikal BMX Kebangsaan 2015 anjuran Persatuan Lumba Basikal Kebangsaan dengan kerjasama Persatuan Lumba Basikal Negeri Terengganu dan Majlis Sukan Negeri Terengganu di Arena Berbasikal Dungun, Terengganu.

8.00 pagi - 6.00 petang : Program Kerjaya & Temuduga Terbuka Skim Latihan 1 Malaysia (SL1M) Untuk Graduan Ijazah dan Lulusan SPM dan ke atas Peringkat Zon Pantai Timur Tahun 2015 di Institut Latihan Perindustrian Kota Bharu, Kelantan (Berhampiran MRSM Pengkalan Chepa).

***************

Program Warna Warni Cuti Sekolah
anjuran Muzium Negeri Terengganu
31 Mei - 13 Jun 2015
di Perkarangan Muzium Negeri Terengganu