Tuesday, July 31, 2012

12 OGOS 2012 (AHAD)

9.00 pagi : YAB Menteri Besar Terengganu dan YABhg. To' Puan Seri ke Majlis Pembahagian Dana Raya DUN Kijal 2012 di Dewan Sivik Kijal, Kemaman.

12.00 tengahari : YAB Menteri Besar Terengganu dan YABhg. To' Puan Seri ke Majlis Pembahagian Dana Raya DUN Kijal 2012 di Dataran PDM Seri Bandi, Kemaman.

2.00 petang : YAB Menteri Besar Terengganu dan YABhg. To' Puan Seri ke Majlis Pembahagian Bantuan Dana Raya DUN Kijal 2012 di SMK Padang Kubu, Kijal, Kemaman.

4.30 petang : YAB Menteri Besar Terengganu dan YABhg. To' Puan Seri melawat Hospital Hulu Terengganu di Hospital Hulu Terengganu.

5.30 petang : YAB Menteri Besar Terengganu dan YABhg. To' Puan Seri ke Majlis Penyampaian Baucer Bantuan Dana Raya kepada Pengerusi JKKK DUN Manir dan Bantuan Fidyah kepada Fakir Miskin di Dewan Komuniti DUN Manir, Pulau Bahagia, Kuala Terengganu

7.23 malam : YAB Menteri Besar Terengganu dan YABhg. To' Puan Seri ke Majlis Berbuka Puasa di Masjid Pulau Bahagia, Manir, Kuala Terengganu

Kemudian YAB Menteri Besar Terengganu dan YABhg. To' Puan Seri bersolat Isyak dan Terawih di Masjid Tualang, Manir, Kuala Terengganu.