Monday, March 19, 2012

25/3/2012 (Ahad)

Lawatan Media Ke Daerah Kemaman anjuran Unit Komunikasi Negeri Terengganu. (PROGRAM INI DITANGGUHKAN PADA TARIKH YANG AKAN DIMAKLUMKAN KEMUDIAN)

9.00 pagi : YB. Tuan Haji Muhammad Ramli bin Haji Nuh (Timbalan Pengerusi Jawatankuasa Agama dan Penetangan Negeri) ke Majlis Perasmian Seminar Batu Bersurat Piagam Terengganu 2012 bertempat di Dewan Batu Bersurat, Kompleks Muzium Negeri Terengganu, Kuala Terengganu, Terengganu Darul Iman.

11.00 pagi : YB. Dato' Haji Mazlan bin Ngah (Setiausaha Kerajaan Negeri Terengganu) ke Majlis Perasmian dan Penyampaian Hadiah Program Pertandingan Kebersihan dan Keceriaan Tadika Peringkat Negeri Terengganu Tahun 2011/2012 bertempat di Dewan Utama, Tingkat 4, Menara Yayasan Islam Terengganu, Jalan Sultan Omar, Kuala Terengganu,Terengganu Darul Iman.

11.30 pagi : YB. Haji Rozi bin Mamat (Pengerusi Jawatankuasa Belia dan Sukan Negeri) ke Majlis Perasmian Mesyuarat Agung PIBG Sekolah Kebangsaan Tengkawang bertempat di Sekolah Kebangsaan Tengkawang, Hulu Terengganu, Terengganu Darul Iman.

1.10 petang : YB. Dato’ Haji Abdul Rahin bin Mohd Said (Pengerusi Jawatankuasa Pelancongan, Kebudayaan, Kesenian dan Warisan Negeri) ke Majlis sambutan Penerbangan Berjaya Air Ke Pulau Redang bertempat di Lapangan Terbang Pulau Redang, Setiu, Terengganu Darul Iman.
(Media diminta Berada Di Jeti Shah Bandar Sebelum Jam 9.30 Pagi. Sebarang Pertanyaan dan Pengesahan Hubungi Puan Sulaiha 019-9902855)

2.00 petang : YB. Haji Rozi bin Mamat (Pengerusi Jawatankuasa Belia dan Sukan Negeri) ke Majlis Perasmian Mesyuarat Agung PIBG Sekolah Kebangsaan Setebu bertempat di Sekolah Kebangsaan Padang Setebu, Kuala Berang, Hulu Terengganu, Terengganu Darul Iman.

2.30 petang: YAB. Menteri Besar Terengganu ke Majlis Pembahagian e-Book Pelajar Tahun 4 Dun Manir bertempat di Sekolah Menengah Kebangsaan Belara, Manir, Kuala Terengganu, Terengganu Darul Iman.