Monday, September 6, 2010

6/9/2010 (Isnin)

8.30 pagi : YB. Rozi bin Mamat (Pengerusi Jawatankuasa Belia dan Sukan Negeri) hadir pada Majlis Pembahagian Dana Raya Dun Telemong bertempat di Dewan CIDB Jenagor, Kuala Berang.
10.00 pagi : YAB. Menteri Besar Terengganu hadir pada Majlis Pembahagian Dana Raya Dun Kijal bertempat di Dewan Sivik Kijal, Kemaman.
12.00 tengah hari : YAB. Menteri Besar Terengganu hadir pada Majlis Pembahagian Dana Raya Dun Kijal bertempat di Dewan Ketengah Seri Bandi, Kemaman.
12.00 tengah hari : Program Bubur Lambuk Jalur Gemilang Sempena Bulan Ramadhan Di peringkat Fakulti Sains dan Teknologi bertempa t di Dataran Syed Jalaludin, Fakulti Sains dan Teknologi, Universiti Malaysia Terengganu.
2.00 petang : YAB. Menteri Besar Terengganu hadir pada Majlis Pembahagian Dana Raya Dun Kijal bertempat di Sekolah Kebangsaan padang Kubu, Kemaman.
5.30 petang : Majlis Ramah Mesra dan Berbuka Puasa Bersama Penjaga dan Anak-Anak OKU anjuran Jabatan Penerangan Terengganu bertempat di Restoran Chilada, Jalan Bukit Kecil, Kuala Terengganu.
6.15 petang : YAB. Menteri Besar Terengganu hadir pada Majlis Berbuka Puasa Daerah Dungun bertempat di Kediaman Pegawai Daerah Dungun, Dungun.
8.00 malam : YAB. Menteri Besar Terengganu Solat Terawih bertempat di Masjid Tengku Ampuan Intan Zaharah, Dungun.