Thursday, November 7, 2013

16 NOVEMBER 2013 (SABTU)

9.00 pagi : YAB Menteri Besar Terengganu dan YABhg. To' Puan Seri ke Majlis Program Berkhatan Beramai-ramai dan Majlis Kesyukuran PDM Pekan Kijal di Dewan Nelayan, Kampung Tengah, KIjal.

9.00 pagi : YB Mejar Jeneral (B) Dato' Seri Jamil Khir bin Baharom, Menteri di Jabatan Perdana Menteri ke Majlis Perasmian Terengganu International Islamic Arts Festival (TIIAF) 2013 di Pusat Konvensyen, Taman Tamadun Islam (TTI), Pulau Wan Man, Kuala Terengganu.
#Sidang Media selepas majlis perasmian

12.00 tengah hari : YAB Menteri Besar Terengganu dan YABhg. To' Puan Seri ke Majlis Penyampaian Hadiah Kepada Pemenang Pertandingan Memasak Bubur Asyura Peringkat Daerah Kemaman Tahun 1435H/2013M di Mini Stadium Kerteh.

3.00 petang : YB Dato' Seri Dr. Ahmad Zahid bin Hamidi, Menteri Dalam Negeri ke Majlis Perasmian Penutupan UKMR-K 2013 di Pusat Latihan Rela Wilayah Timur, Kuala Berang, Hulu Terengganu.

9.00 malam : YAB Menteri Besar Terengganu dan YABhg. To' Puan Seri ke Kenduri Kesyukuran PDM Meraga Beris di Dewan JKKK Kampung Meraga Beris, Kemaman.